Hello fellas , welcome to my blog . Thank you+Follow | ⌂Home
Fake Smile



Sweet 17teen Holi's :)
21 April 2012 | 0 comments





Happy Birthday to me, Happy Birthday to me, Happy Birthday to Holilah Abidin. Happy Birthday to me :D Okay actually post nie dah lama! And baru nk update, malas sgt nak usik blog. Rasa nya dah berhabuk, kejap nk tiup *fuhhh, fuhh* Hihi :3 So yeahhh ! Finally saya dah 17tahun pada tarikh keramat ini 17 April 2012 *ong kan number saya?* Coollll ~ (Y) Tahun nie my birthday seriously AWESOME sgt, I got my family, friends, siblings and my boyfriend always :') Yeahhh! *Kau ada?* Hahahaha :D So, this year seriously banyak sgt surprise, blh sakit jantung aku dibuat nye, smpai menangis-2 semua ada. Yelah dorg nie actor terbaik, kalah AARON AZIZ -,- *Mata pandang atas* Hahaha firstly wish my birthday *ofcos* Aneff and second CAPIK RAHIM. Puii -,- Serious benci korg, pagi-2 buta pukul 12pg dtg rumah semata-2 nk baling tepung dgn telur. Defugg sial -,- K, takpe. And thanks for yg wish dkt FACEBOOK, TWETERR, AND MESSAGE :') Appreciate sgt. Esok dekat sekolah plak, I got a big surprise from kawan-2 dkt sekolah satu bilik A22 nyanyi kn lagu HAPPY BIRTHDAY TO ME *bangga* Hihi :3 Thanks terharu sgt korg buat mcm tu <3 And for my siblings, korg sgt-2 lah JAHAT sebab plan buat surprise sampai mood saya lari *tapi best* :') Thanks Irra, Ayip, Ieka, Zarith, Azim, Hariz, Izzi and Paan *Siblings terboeikk* :') Thanks for the cake, sedap sgt, SANGAT K :') And read this blog Irra Dohh . Thanks Ferb :'D Selalu ada time susah dan senang saya <3 K that's all fer today. More post after hbs SPM kowt :D Chalobetehh~
Sincerely me

Past | Future